Open Koren Week Den Haag | Open Repetitie

Ben je op zoek naar een klein koor waar je met jouw stem kan bijdragen aan een mooie koorklank? Van 16 t/m 22 september is het in Den Haag Open Koren Week. De ideale gelegenheid om het Haags Kleinkoor te leren kennen tijdens de Open Repetitie.

Datum:   donderdag 19 september 2024

Tijd:        19.45 tot 22.00 uur

Locatie:  Noorderkerk (1e Schuytstraat 11, 2517 XB) in Den Haag (kijk verder voor de locatie op Google Maps)

Haags Kleinkoor

Het Haags Kleinkoor is een klein kamerkoor uit Den Haag. We zingen met veel plezier kleine en grotere werken die we uitvoeren onder aansporing van onze dirigent: Hans Jansen.

Repertoire

We zingen ongeveer twee derde religieuze en een derde wereldlijke muziek. De muziek is letterlijk van alle eeuwen: vanaf de middeleeuwen tot aan nu. Klik hier voor een overzicht van onze recente programma's.

Optredens

We treden regelmatig op. Voor een overzicht van wat we in de komende periode gaan doen, klik hier

Vacatures

Op dit moment hebben we een vacature Tenor. Maar ook andere stemsoorten zijn op de Open Repetitie welkom.